MODALITĂȚI DE PLATĂ
Plata produselor comandate se poate face astfel:
- Prin ordin de plată/transfer bancar în avans: după ce plasați comanda și se înregistrează, noi vă vom trimite factura, prin email, cu toate detaliile de plată necesare.
- Plata cu cardul online – Cardurile acceptate sunt Mastercard / Visa / Maestro sau Google Pay
- Plata ramburs la preluare coletului
Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul Stripe, iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră.
Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (e.g., fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau puteți încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
În cazul în care optați pentru plata prin transfer bancar, comanda plasată nu va fi expediată până când sumele aferente nu vor fi vărsate în contul nostru. Factura pentru această opțiune de plată va fi emisă și trimisă către dumneavoastră în termen de 24 de ore (Luni – Vineri) pe adresa de mail furnizată.
RETURNARE PLATĂ
În cazul în care faceți cerere de retur pentru produsele comandate, după recepționarea coletului vom înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 10 zile de la data primirii returului, prin virament, în contul bancar utilizat pentru a plasa comanda.
Securitatea tranzacțiilor: Toate tranzacțiile online sunt procesate în siguranță prin intermediul platformei Stripe, lider global în procesarea plăților online, certificată conform standardelor de securitate PCI-DSS.
Costuri suplimentare:
- Plata ramburs: Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs.
- Retur produse: În cazul retururilor, costul direct al returnării bunurilor va fi suportat de către client, exceptând situațiile în care produsul este defect sau livrat greșit.
Asistență clienți:
Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de plata produselor, ne puteți contacta la:
- E-mail: contact@pureorganics.ro
- Telefon: 0359-884.084